Zowel Steven Van Belleghem als Peter Hinssen investeren in Intracto Group. Eerder deze maand nam Intracto Snackbytes over, het contentmarketingbureau van Van Belleghem en Hinssen.
"Met de komst van deze twee internationaal gerenommeerde experts kunnen we meer dan ooit onze klanten het beste advies geven voor hun groeistrategie", zegt Pieter Janssens van Intracto. "Steven en Peter zullen mee de visie van Intracto en onze klanten uittekenen, om zo samen de volgende stap te kunnen zetten."
Innovatieve visie op marketing en klantentevredenheid
Steven Van Belleghem is een grote naam op vlak van innovatieve marketing en klantenrelaties. Als auteur van spraakmakende boeken als The Conversation Manager en Customers The Day After Tomorrow is hij ook een veelgevraagd keynotespeaker.
"Bij de marketingexperts van Intracto vind ik de innovatieve reflex en toekomstvisie terug die nodig is om bedrijven te laten groeien", zegt Van Belleghem. "Extreme klantentevredenheid en grensverleggend gebruik van marketing om je merk te versterken zijn dé focuspunten voor bedrijven in de 21e eeuw en Intracto investeert volop in die domeinen."
Voorsprong op technologisch vlak
Ook Peter Hinssen investeert in Intracto. Hinssen staat in binnen- en buitenland gekend als technologie-expert met een duidelijke visie op de impact van het digitale op onze maatschappij en bedrijven. Hij schrijft boeken en geeft keynotes over radicale innovatie en het verleggen van technologische grenzen.
"Intracto zit in de voorhoede als het aankomt op technologische innovaties die niet alleen het eigen bedrijf maar ook de business van hun klanten future-proof maakt", zegt Peter Hinssen. "Bovendien kunnen ze die technologische visie ook in de praktijk brengen."
Intracto als voortrekker in digitale transformatie
Het engagement van Van Belleghem en Hinssen verstevigt de fundamenten van de groep die jaar na jaar een indrukwekkende groei van meer dan 30% laat optekenen. "Met de komst van Steven en Peter zijn we ervan overtuigd dat we meer dan ooit een leidende rol kunnen opnemen op vlak van marketing, technologie, content en creatie", besluit Janssens.
Over Intracto
Intracto is een leidende communicatiegroep in de Benelux, die zich bevindt op het kruispunt van strategie, creatie, marketing en technologie. De onderneming heeft kantoren in Herentals (BE), Antwerpen (BE) en 's-Hertogenbosch (NL). Intracto bouwt mee aan de business van nationale en internationale klanten zoals Knauf Insulation, Akzo Nobel, Canon, Alphabet, Michelin, Brussels Airport, Manna, Quick-Step, Torfs, Media Markt, Kom Op Tegen Kanker en Volvo.
Het bedrijf werd opgericht in 2005, telt meer dan 200 experts en stevent na de recente overname af op een groepsomzet van 25 miljoen euro in 2018. De groep bestaat uit de digitale agentschappen Intracto en Have A Nice Day, en de creatieve bureaus Mosquito en Snackbytes.